Vásárlói tájékoztató
– Panaszkezelés –
Név: Zöld Ráskó Kft.
Telephely: 8300 Tapolca, Gyulakeszi út 8.
Telefon: +36-87/411-954
Panaszügyintézés helyei:
Zöld Ráskó Kft.
Cím: 8300 Tapolca, Gyulakeszi út 8.
Telefon: +36-87/411-954
E-mail: info@zoldrasko.hu
Web: www.zoldrasko.hu
Illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:
Veszprém Megyei Kormányhivatal
Veszprémi Járási Hivatala
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály,
Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 8200 Veszprém, Mindszenty József utca 3-5.
E-mail: veszprem.fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu
Telefon: +36 88/550-510
Félfogadás:
Hatósági Tanácsadó Iroda:
Szerda: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-12:00
Fogyasztói jogvita esetén az illetékes békéltető testület:
Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülete
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz.115-116.)
Telefon: +36 88-814-121 (ügyfélfogadási időben) +36 88 814-111 (titkárság)
Fax: +36 88/412-150
Web: www.bekeltetesveszprem.hu
Ügyfélfogadás: Keddenként 08:00-13:00, illetve egyéni megbeszélés szerint
Veszprém Megyei Békéltető Testület:
A fogyasztóvédelmi jogvita rendezése érdekében Társaságunk igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.
Panaszkezelés módja:
- A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.
- A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
- személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
- A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
